Drill za moč


Vaje za moč se v treningu lahko izvaja v različnih oblikah vadbe (krožna vadba, vadba po postajah, superserije…). Zelo zanimiva oblika je tudi kratek sklop vaj za moč ali tako imenovan drill. Navadno drill sestavljajo 4 vaje (lahko tudi več). Vsako izvajamo kratek čas (10-30sek), vaje pa si sledijo brez odmora. Tako lahko posamezen drill tudi večkrat ponovimo (odmor med drilli je nekoliko daljši-1min). Skupen čas drilla naj ne traja več kot 3min (najpogosteje le 1min). Vaje, ki jih izberemo v posamezen drill pa določimo glede na cilje treninga in potrebe. Lahko naredimo skupek vaj le za moč trebušnih mišic, lahko izberemo bolj sestavljene vaje, ki zajamejo veliko mišične mase in omogočajo kratek trening moči ključnih mišičnih skupin (predvsem vzdržljivost v moči ali vzdržljivosti v eksplozivnosti) ali pa izberemo vaje glede na segmentacijo telesa (zgornji, spodnji del)… Vsekakor je vadba lahko zelo učinkovita, vzame malo časa in je primerna v kombinaciji z drugimi športnimi aktivnostmi (npr. ob koncu kickbox treninga). Nekateri bodo podobne oblike vadbe našli tudi v crossfit vadbi, sam pa uporabljam tovrsten način treninga s svojimi strankami kot osebni trener, kondicijski trener, takšno obliko vadbe pa vključujem tudi v lastni trening… Spodaj si lahko pogledate videoposnetka drill vadbe:

Zgornji posnetek: drill kompleksnih vaj za splošno moč (vključene so vse ključne mišične skupine ob uporabi različnih rekvizitov: trx, žoga, proste uteži, drog)

Zgoraj drill vaj za moč trupa (zajemajo obremenjevanje vseh mišičnih skupin trupa: poševne, premo in prečno trebušno mišico ter stabilizatorje trupa)
Preberete lahko še sorodne teme
Trebušne mišice in ozek pas 1. del
Trebušne mišice in ozek pas 2. del
Kratek trening moči
Trening moči